Ga direct naar de chat
  • Home
    • Regels
  • Chat
  • Forum
  • Gastenboek
  • Profielen
    • Complete lijst
  • Games
  • Digitaal pesten
    • Info voor ouders
  • Links
Home > Forum

Over de site

Terug Nieuwe reactie toevoegen Forumindex > Over de site > ideee'tje

Onderwerp: ideee'tje

Nieuwe reactie toevoegen
Bericht
Auteur

zondag 15 januari 2012
20:07:41
:
een cam applicatie bij de chat zou wel leuk zijn

letschat

Forumscore:
2

zondag 15 januari 2012
20:45:09
:
@letschat ook dit is weer een goed idee. De software die gebruikt wordt voor de chat ondersteunt audio / video. Om dit te activeren moeten we wel eerst 499 dollar betalen.

Wat ik mij vooral afvraag. Er blijven op deze site helaas steeds ook mensen komen met verkeerde bedoelingen. Zal een videochatfunctie, dit probleem niet vergroten?

Bass

Forumscore:
6

zondag 15 januari 2012
21:02:14
:
Kan het dan niet misschien dat je de personen die misbruik hiervan maken kan aangeven, en dat ze dan hier geen gebruik meer van kunnen maken?

thom2212

Forumscore:
1

maandag 16 januari 2012
16:12:28
:
Zo dat is Duur

Mishien moeten je een Donatie button maken
dan kunenn we geld doneren ?

otisgopal1234

Forumscore:
2

maandag 16 januari 2012
22:04:32
:
Mogelijk misbruik vind ik op dit moment een groter probleem, dan de financiële investering.

Op de profielen is reeds een meld-knop, ook kun je de betrouwbaarheid van een profiel aangeven.....
Toch blijven er veel mensen, die hier eigenlijk niet thuis horen.

Ik zal nadenken om eens te testen met iets als http://tinychat.com/, misschien kan deze site daar gewoon heen verwijzen. Moet nog uitzoeken hoe dat werkt.

Verder zal ik als volgende poll op de homepage, als vraag eens opnemen?

Wordt de chat leuker met video / audio?
ja / nee / geen mening

Bedankt allemaal voor de input

Bass

Forumscore:
6

woensdag 8 februari 2012
18:15:27
:
ja tuurlijk, en ook veiliger.
als je er als beheerder nou zo'n fuctie opzet dat je alleen kan cammen met iemand als je beide cam hebt. dan weet je ook meteen met wat voor iemand je chat. als bijvoorbeeld meisje12jaar cam aan doet en je ziet een of andere kerel van ± 52 jaar. dan kun je die veel sneller bannen. heb je eerder bewijs.

Gast

Forumscore:
3

woensdag 8 februari 2012
18:15:28
:
ja tuurlijk, en ook veiliger.
als je er als beheerder nou zo'n fuctie opzet dat je alleen kan cammen met iemand als je beide cam hebt. dan weet je ook meteen met wat voor iemand je chat. als bijvoorbeeld meisje12jaar cam aan doet en je ziet een of andere kerel van ± 52 jaar. dan kun je die veel sneller bannen. heb je eerder bewijs.

Gast

Forumscore:
3

Nieuwe reactie toevoegen

Deelnemen? Dan inschrijven of inloggen.

Nog geen lid? Registreer nu!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!

Banner alg_160x600