Ga direct naar de chat
  • Home
    • Regels
  • Chat
  • Forum
  • Gastenboek
  • Profielen
    • Complete lijst
  • Games
  • Digitaal pesten
    • Info voor ouders
  • Links
Home > Forum

Over de site

Terug Nieuwe reactie toevoegen Forumindex > Over de site > (nieuwe) Chatters

Onderwerp: (nieuwe) Chatters

Nieuwe reactie toevoegen
Bericht
Auteur

zaterdag 21 januari 2012
19:46:59
:
Uit de laatste poll bleek dat meer dan 50% van de chatters meerdere keren per week komt chatten, waarvan 33% zelf elke dag. Dat is leuk om te horen. Hopelijk neemt dit aantal toe.
Aan de andere kant is er ook een groep (23%) die het na de eerst keer al weer voor gezien houdt. Uit de poll bleek niet wat de reden daarvan was. Misschien vinden nieuwe mensen niet zo gemakkelijk hun weg ... misschien moet er meer uitleg op de website komen? Wat denken jullie? Waarom bleef je chatten op KC of waarom juist niet?

Bass

Forumscore:
6

woensdag 8 februari 2012
18:11:57
:
als je online komt op tijden dat er meer mensen online, beetje leuke mensen, en die terug praten, dan is het wel leuk.

maar als je elke keer dat je online komt, geen leuke mensen treft, of niemand die terug praat, dan is het al gou niet meer leuk, en kap je ermee.

mijn tip: ik weet niet of jij @bass kan zien hoeveel mensen er op welk moment online zijn, mischien kun je aan de hand daarvan, zoals je op veel sites wel vind. iet als: het kan zijn dat het rustig is, de meeste chatters vind je tussen: ##:## en ##:##.

greats,
manuelQ

Gast

Forumscore:
3

Nieuwe reactie toevoegen

Deelnemen? Dan inschrijven of inloggen.

Nog geen lid? Registreer nu!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!

Banner alg_160x600
meld misbruik