Ga direct naar de chat
  • Home
    • Regels
  • Chat
  • Forum
  • Gastenboek
  • Profielen
    • Complete lijst
  • Games
  • Digitaal pesten
    • Info voor ouders
  • Links
Home > Forum

Klachten

Terug Nieuwe reactie toevoegen Forumindex > Klachten > niet handig geformuleerd

Onderwerp: niet handig geformuleerd

Nieuwe reactie toevoegen
Bericht
Auteur

maandag 28 november 2011
18:19:00
:
bij de hoofdpagina van het forum, bij het kopje klachten.
'Heb je klachten of iets/iemand meld ze hier!'. er staat nu: als je
klachten hebt of iets hebt, of iemand hebt, dat je dat hier moet melden
'heb je klachten over iets/iemand meld het hier!. lijkt me beter
geformuleerd.

greats,
JBB

Gast

Forumscore:
3

dinsdag 29 november 2011
00:23:41
:
@manuelq, daar heb je een goed punt. Ik heb het aangepast, thanks!

Bass

Forumscore:
6

woensdag 4 januari 2012
22:04:50
:
Jaa zag het ook zo staan maaja

Gast

Forumscore:
2

woensdag 4 januari 2012
22:37:13
:
het staat er nu niet meer toch?

Bass

Forumscore:
6

vrijdag 17 februari 2012
14:42:31
:
er zijn mensen van 16 of 18. die met mij chatten. en dan willen ze me op msn toevoegen. dan vragen ze weleens. mag ik je msn?. waar woon je? hoe oud ben je?. wat moet ik dan doen?. op msn toevoegen. of hun blokkeren?.

marina1

Forumscore:
1

vrijdag 17 februari 2012
23:43:11
:
Beste Marina,

Dat is een goede vraag. Ik zou zeggen wees altijd voorzichtig met het uitwisselen van persoonlijke gegevens zoals e-mail, msn, adres e.d.
Ga ook op je gevoel af. Op KC kun je ook met iemand chatten, iemand met de juiste bedoelingen zal dat ook prima vinden en niet al meteen om je msn gaan vragen.
Mensen ouder dan 16 jaar horen hier sowieso niet thuis. Dat kun je melden via de knop 'dit profiel hoort hier niet thuis' op het profiel van de betreffende persoon.

Als je iemand vaker gesproken hebt en vertrouwd kunnen overwegen MSN uit te wisselen.

Voordelen van MSN zijn dat je eventueel ook kunt video en audio chatten. Iets wat veel mensen leuk vinden zoals nu blijkt uit de poll. Op KC proberen we een veilige omgeving te creeeren waar je kunt chatten met leeftijdsgenoten. Op de site kunnen we mensen blokkeren, aangifte doen bij de politie, etc, mocht dat nodig zijn. Leg je contact via KC, maar zet je het contact voort via msn, dan heeft KC geen controle meer over het contact.

De afgelopen tijd heb ik wel wat berichten ontvangen, van leden die een vervelend ervaring hadden na het uitwisselen van MSN. Personen bleken niet te zijn wie ze waren. Video chats waar chatters later spijt van hadden. Ook het uitoefenen van druk kwam redelijk vaak voor. Dreiging met het openbaar maken van foto's / video tot de dreiging een msn account te hacken.

Kortom meld ons als je personen treft die te oud zijn. Geef niet zomaar je MSN. Chat zo veel mogelijk op KC.

groetjes,

Bass

Bass

Forumscore:
6

Nieuwe reactie toevoegen

Deelnemen? Dan inschrijven of inloggen.

Nog geen lid? Registreer nu!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!

Banner alg_160x600
meld misbruik